Türkiye'de ve müslüman ülkelerde, hainlere verdiği havan topu, uçak mermisi paraları yüzünden başarılı boykotların uygulandığı Coca Cola'ın yeni sinsi planı...
Bağımlılık yaptığı bilinen ve içerisinde bulunan maddelerin kesinlikle açıklanmadığı Coca Cola, müslüman ülkelere yeni satış kampanyası başlattı.
BOYKOTLAR BAŞARILI
Başta Avukat Bülent Deniz'in başkanlığını yürüttüğü Tüketiciler Derneği ve bir çok müslüman kuruluşun yürüttüğü "kardeşine kurşun sıkma" kampanyalarının başarılı olduğu son 2 yılda satışları özellikle Türkiye'de kayda değer bir düşüş gösteren Coca Cola, ramazanı fırsat bilerek müşteri artırma derdine düştü.
BAYRAĞIMIZ SÖMÜRÜ ALETİ!!!
ABD basınında yer alan bir habere göre, kazancının büyük bölümünü müslüman katili İsrail'e bağışlayan ve merkezi ABD’nin Atlanta şehrinde bulunan Coca Cola, bir paketleme firmasıyla anlaştı. Küreselleşen dünyada, İslam dininin gerçek değerlerini yansıtan Ramazan ayını resmen tanıdığını iki yıl önce duyuran şirket, bu yıl da, "ulusların arasında köprü inşa etmek ve diyaloğa katkıda bulunmak" amacıyla böyle bir jest yapma kararı aldığını açıkladı. Bu ramazanda müslüman ülkelere ihraç ettiği kola ambalajlarının üzerine ülkemizin sembolu olan ayyıldız'ı koyarak Türkiye'nin islam alemindeki saygınlığından faydalanmak istiyor.
TÜKETİCİLER BİRLİĞİ AÇIKLAMASI
Haber5.com'a konuşan Tüketiciler Birliği Başkanı Av. Bülent Deniz yaptığı açıklama: "İslam coğrafyasında devlet terörü estiren Amerika'nın ve İsrail'İn işgallerine son verene kadar sembollerini tüketmeyeceğiz. Kapitalistlerin anladığı en iyi dil ekonomik yaptırımlardır. Boykotumuzun etkiliğinin en önemli göstergesi boykotun başladığı bu günlerde azalan tüketimimi kapatmak için medyada yoğun reklam kampanyaları başlatılmasıdır. Tüketimleri düştükçe reklamları artacaktır. Bu insani çağrıya şimdi kulak verme zamanıdır. Yoksa bu zulmün ateşi en geç yarın bizi de yakacaktır." şeklinde konuştu
Haber5.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder